Veelgestelde vragen

  • Het lukt mij niet om online te betalen. Hoe maak ik het bedrag rechtstreeks over?

    Bij de checkout kan je de betalingswijze "bankoverschrijving" selecteren of je kan het bedrag overmaken via:

    Into The Box VOF
    Bank: KBC België
    IBAN nr: BE66 7310 4169 7443
    BIC code: KREDBEBB

    Vermeld zeker de referentie van je bestelling. Na het toekomen van je betaling, wordt je bestelling in behandeling genomen.

  • Hoe betaal ik met een kortingscode?

    Je kan een kortingscode gebruiken bij het bestellen van één of meerdere producten. In je winkelmandje vind je het invulveld voor de kortingscode. Daar kan je de code invullen. Deze wordt direct verrekend en op de factuur vermeld.

  • Ik ben mijn factuur kwijt. Kan ik een nieuwe factuur ontvangen?

    Stuur een mailtje naar hello@intothebox.be of vul het contactformulier in om een duplicaat van je factuur op te vragen.

  • Ik wil dat mijn order meteen doorloopt. Voor welke betalingsmethode kies ik?

    Je order wordt het snelst doorgezet wanneer je kiest voor betaling middels Bancontact/Mister Cash of creditcardbetaling.

  • Mijn order staat in druk, maar ik heb de factuur nog niet ontvangen. Wanneer ontvang ik deze?

    Nadat de order is verzonden, ontvang je de factuur op het e-mailadres dat je in jouw account hebt opgegeven.

  • Op welke manieren kan ik betalen?

    Je kan kiezen uit drie verschillende betalingsmogelijkheden:

    - Vooruit betalen via jouw eigen bank met Bancontact Mister Cash (veilig, snel en simpel)
    - Betalen met Credit Card (Visa, MasterCard,...), Apple Pay of PayPal
    - Bankoverschrijving

Staat je vraag er niet tussen?